Se por algo se caracteriza Ferrol é por ser unha das cidades galegas (xunto con Vigo) con maior tradición de loita obreira. Nos estaleiros e demais industria da zona organizaríanse moitos dos primeiros traballadores galegos con conciencia de clase, tanto en estruturas sindicais como en partidos obreiros, para a través da loita garantirse a conquista dos seus dereitos. Moitos deles comunistas exemplares que, como Segundo Vilaboy, deixaron a vida nas fauces do fascismo defendendo o dereito ó traballo fronte ó capital. Xornadas de loitas colectivas que, como a histórica que fai do 10 de Marzo o día do proletariado galego, deixaron a súa pegada na memoria colectiva da bisbarra.
Actualmente, no contexto de crise estrutural do capitalismo e ante a continua agresión ós dereitos da clase traballadora, cada vez é meirande a mocidade que sinte a necesidade de organizarse colectivamente para, de novo, plantar cara ó capital e loitar pola abolición da explotación do home polo home.
Para esta tarefa, a mocidade comunista de Ferrol da un paso adiante na súa organización, e comeza a realizar actividades de axitación e propaganda, participación organizada nas distintas manifestacións da bisbarra, así como de formación colectiva en base a textos de Marx, Engels, Lenin… convencidos de que aínda nos queda moito por percorrer pero que a nosa causa é xusta e paga a pena loitar por ela.
ADIANTE COA MOCIDADE COMUNISTA!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Traduzco:
Si por algo se caracteriza Ferrol es por ser una de las ciudades gallegas (junto con Vigo) con mayor tradición de lucha obrera. En los astilleros y demás industria de la zona se organizarían muchos de los primeros trabajadores con conciencia de clase, tanto en estructuras sindicales como en partidos obreros, para a través de la lucha garantizarse la conquista de sus derechos. Muchos de ellos comunistas ejemplares que, como Segundo Vilaboy, dejaron la vida en las fauces del fascismo defendiendo el derecho del trabajo frente al capital. Jornadas de luchas colectivas que, como la histórica que hace del 10 de Marzo el día del proletariado gallego, dejaron su huella en la memoria colectiva de la comarca.
Actualmente, en el contexto de crisis estructural del capitalismo y ante la continua agresión a los derechos de la clase trabajadora, cada vez es mayor la juventud que siente la necesidad de organizarse colectivamente para, de nuevo, plantar cara cara al capital y luchar por la abolición de la explotación del hombre por el hombre.
Para esta tarea, la juventud comunista de Ferrol da un paso adelante en su organización y empieza a realizar actividades de agitación y propaganda, participar organizadamente en las distintas manifestaciones de la comarca, así como la formación colectiva en base textos de Marx, Engels, Lenin... convencidos de que aún nos queda mucho que recorrer pero que nuestra causa es justa y vale la pena.
¡Adelante con la juventud comunista!